8 December 2013

aku?? ๏̯͡๏

I'm leaving, I'm gone



hui
aku?
yaa kau...
tahu aku siapa
tak
sikit pun tak
ya memang
aku adalah kau
mungkin
ya mungkin mungkin
tapi
mana mungkin
kau aku?
memang...
memang ini realiti
bukan galaksi mimpi...

tak
kau bayang
memang...
memang kau silap
sangat silap
silap kau
apa
apa kau buat ini
apa kau buat itu
apa...
jawab aku

apa...
ini kau
mana isi
mana bukti
mana inti
bangunlah hati
jangan sendiri
ini duniawi
tiada mana
hanya alpa
leka dan dusta
kau tahu...
sementara?
fatamorgana

itu
bekal kau
mana pati
bukan api mungkin
mungkin...
sana
hisab menanti
sini
fatamorgana tak abadi
dekat menanti
jauh temui
celik sendiri
selam hati
insyaALLAH nanti
ya...
terbang tinggi


-seringkali lihat dunia luar seringkali tergoda...aku tahu dunia bukan apa cuma singgahsana cuma sementara bukan lama.....kan


-muhammadglee ๏̯͡๏

4 comments: