12 February 2014

putus -๏̯͡๏


aku biarkan berlalu..





aku nak kau tahu
yang aku tiada apa
tiada apa yang boleh aku buat
tapi aku nak kau tahu
aku nak sangat kau tahu
aku cuba betulkan salah aku
aku cuba
aku tahu kau dah move on 
move on dengan semua salah aku
aku tahu payah
dengan bersalahnya payah...

jadi
ini cara
ini kalam
aku tintakan
yang aku akan tinggalkan
tinggalkan semua berlalu
aku putus
putus dengan semua dosa
dosa aku dengan kau
aku dah give up
aku tak mampu nak jadi kau
suci dari dosa
suci dalam pahala
tak,aku tak mampu
aku mati
jangan hidupkan aku lagi...

aku biarkan nota ini
biarkan disini
agar kau boleh baca
agar kau boleh rasa
apa yang aku tinta
aku tahu dunia tak secerah dulu
sejak kau "judge" aku
aku tahu
aku tak sebulu
maafkan aku...


-muhammadglee


No comments:

Post a Comment